Jól érzékelhető, hogy az éles verseny, a folyamatos megújulás szükségszerűsége, a költséghatékonyság, a termelékenység növelésének fokozott igénye – lehetőségeit tekintve – az általánosan elterjedt irodai alkalmazásokon túlmutató megoldások felé fordítja az érintettek figyelmét.

Az operatív vagy adminisztratív folyamatok egy-egy aktuálisan érzékeny pontja, illetve annak hatékony kezelése – mint például a digitalizált iktatás, az elektronikus gépkocsi és útvonal-nyilvántartás, incidens-management vagy a raktárkezelés – jelentheti az első lépést az integrált ügyviteli rendszer igényének megfogalmazása felé.

Fejlesztési projectjeink során kiemelt fontosságot tulajdonítunk a folyamatos és hatékony kommunikációnak, a gyakori “check-pont”-oknak (Megrendelő által végzett folyamatközi funkcionális teszt), valamint az alapos és közérthető dokumentációk elkészítésének.

Folyamatszervezésben kiemelkedő tapasztalattal rendelkező kollégáink a területek kijelölt szakértőivel készített interjúk során térképezik fel a pontos és részletes igényeket, majd készítik el hatékony megoldási javaslataikat.

Elérhetőségek

1067 Budapest, Teréz Krt-23.
III. emelet 11

Telefon: 413-3180
Telefax: 413-3189
E-mail: info@hermeszsoft.hu